ioloSticky Password

Contact opnemen met support

Beste klant,

Om u zo goed als mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij uw aandacht voor het volgende.

U hebt als gebruiker van een van onze iolo producten en/of Sticky Password recht op gratis e-mail support.

Voor iolo producten geven wij support aan alle Europese klanten in hun eigen taal. Voor Sticky Password geven wij alleen support aan gebruikers die Sticky Password hebben aangeschaft bij DPI of onze partners in de Benelux. 

Wij vragen u onderstaand formulier in te vullen en aan ons te retourneren. Geef alstublieft een duidelijke klacht omschrijving, error code, activatie code en de wederverkoper aan. Wij hebben deze informatie nodig omdat geen enkele computer dezelfde configuratie heeft.   

Wanneer wij niet direct een antwoord hebben nemen wij contact op het hoofdkantoor van iolo in de US. Door het tijdsverschil van 8 uur kan het antwoord iets langer op zich laten wachten. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Wij danken u voor uw aandacht en begrip.

Met vriendelijke groet

iolo technisch support team



Naam *
Klantnummer
E-mailadres *
Reseller *

Activatiecode *
Product *
Versie product *
Datum aanschaf (DD-MM-YYYY) *

Welke versie van Windows heeft u?
Wat is uw standaard internet browser?

Omschrijving
Eventuele error codes
* Verplichte velden

System Mechanic nu voor € 2,49 per maand

Meer info

Licentie registeren in de Benelux

Meer info
Winkelwagen

Ontwerp & Realisatie:
Regenmakers Reclamestudio