Staat je antwoord op je vraag er niet bij? Vul dan het support formulier in
Support formulierContact opnemen met onze support afdeling
Beste klant,
Om u zo goed als mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij uw aandacht voor het volgende.
U hebt als gebruiker van een van onze iolo producten en/of Sticky Password recht op gratis e-mail support.
Voor iolo producten geven wij support aan alle Europese klanten in hun eigen taal. Voor Sticky Password geven wij alleen support aan gebruikers die Sticky Password hebben aangeschaft bij DPI of onze partners in de Benelux.
Wij vragen u onderstaand formulier in te vullen en aan ons te retourneren. Geef alstublieft een duidelijke klacht omschrijving, error code, activatie code en de wederverkoper aan. Wij hebben deze informatie nodig omdat geen enkele computer dezelfde configuratie heeft.
Wanneer wij niet direct een antwoord hebben nemen wij contact op het hoofdkantoor van iolo in de US. Door het tijdsverschil van 8 uur kan het antwoord iets langer op zich laten wachten. Wij vragen uw begrip hiervoor.
Wij danken u voor uw aandacht en begrip.
Met vriendelijke groet
iolo technisch support team Europa