Beste klant,

Voor vragen over leveringen en techniche support kunt u via het support gedeelte op onze website contact met ons opnemen.

Als u niet tevreden bent over uw aankoop of de afhandeling van uw klacht bij, Data Protection International, willen wij u aanraden om uw klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klacht@iolotechnologies.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur info@jouwwebwinkel.nl.

Voor wat beteft vragen en klachten over uw aankopen bij iolo iolotechnologies LLC in de Verenigde Staten kunnen wij u in incidentele gevallen behulpzaam zijn. U kunt echter niet terecht hiervoor bij Stichting WebwinkelKeur of de EU, aangezien u klant bent bij iolo in de US en niet bij ons. DPI is onafhankelijk van iolo US en een alleen publisher (wederverkoper) van het iolo portfolio. 

Heeft u uw licentie aangekocht of verlengd bij iolo rechtstreeks en u heeft een vraag of u wilt technische support aaanvragen dan dient u het support formulier zo volledig mogelijk in te vullen van onze website. Zonder een ingevuld support formulier kunnen wij u niet verder helpen aangezien. Dit is uitdrukkelijk afgesproken met iolo Technologies LCC - USA

U kunt op deze link klikken. https://www.iolotechnologies.nl/nederlands/support/contactformulier/#support

Met vriendelijke groet

Ruud Groeneboer

Direkteur Data Protection International (DPI)

 

 

“We keep the world tuned!”
Design & realisation
Regenmakers Reclamestudio